joi, 12 noiembrie 2009

Interviu

1.Cum vă numiți?
Mă numesc Bratu Ionela.
2.Ce profesie dețineți in cadrul liceului Pedagogic?
Sunt profesor de informatică.
3.De ce a-ți ales această meserie?
Am ales această meserie,deoarece mi-a plăcut să impărtășesc din cunoștințele acumulate de-a lungul anilor si celorlalți,iar lucrul cu elevii acestui liceu îmi stimulează găndirea și spiritul de echipă.
4.Cărei categorii de elevi se adresează materia pe care o reprezentați dumneavoastră?
Tehnologia informațiilor și a comunicațiilor se adresează tuturor elevilor care vor să urmeze cursurile unui liceu în vederea obținerii unor competențe în utilizarea calculatorului.
5.Dacă a-ți alege o altă îndeletnicire care ar fi aceea și de ce?
Mi-ar fi greu sa aleg altă meserie.
6.Prin ce argumente îi îndreptați pe elevii liceului Pedagogic spre o carieră în domeniul informaticii?
Elevii care vor decide să urmeze facultatea de informatică vor avea posibilitatea să-și dezvolte spiritul de echipă,iar la nivel individual inteligența matematică,spiritul practic și pot avea și multe avantaje materiale.


Acest interviu a fost realizat de eleva Bucă Ionela-Georgiana,elevă în clasa a 11 A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu